poniedziałek, 15 lipca 2013

3 ( II )


- May ?. -  otworzyła szeroko swoje brązowe oczy ..
- Umm ... Sorki to ja wyjdę  ..  - złapałam za klamkę i gdy już chciałam wyjść usłyszałam szept Sel . - Jest w półce ..  -  posłała mi uśmiech i ponownie ułożyła się obok nieznanego  mi bruneta ... 

Podeszłam do nocnej półki i wyciągnęłam strzykawkę heroiny dziewczyna uśmiechnęła się lecz już po chwili wskazałą mi dłonią na drewniane drzwi .. 
- Ok .. Ok ..  - wyszeptałam całując ją w czoło . Dziękuję ci Boże za Selenę . 
Gdy znajdowałam się przed jej pokojem b szybkim ruchem poszłam do łazienki i zrobiłam sobie zastrzyk .

 WITAJ LEPSZY ŚWIECIE . !!!

Usiadłam w jeden z kątów łazienki i wsłuchiwałam się w jęki i inne rzeczy dochodzące z pokoju obok .. 
Świat był piękny .. Głosy stopniowo rozmywały się w mojej pamięci a ja zaczynałam zupełnie odpływać ... 
Wstałam po dobrych 15 minutach lecz stan mojej błogości dawał się we znaki .. Ślamazarnie podeszlam do drzwi i wyszłam z pomieszczenia w którym aktualnie się znajdowałam .



___ 3 GODZINY PÓŹNIEJ ___


- Selena idziemy ?-  krzyknęłam wtulając się  ciepłą klatkę piersiową Justina .. Bije od niego ciepłem jak od jakiejś dobrej farelki przysięgam . ! 

- Taa już idę  -  odkrzyknęła .. 
Zeszła na dół i od razu pokierowaliśmy się do centrum . Ja chciałam kupić sobie jakieś ładne ubrania a Seli musiała iść do lekarza . Wspominałam wam iż ma problemy z kręgosłupem .. Nie ? No to mówię wam to teraz . 

Idąc parkiem zobaczyłam znajomego mi chłopaka ..
- May ?. -  krzyknął wypuszczając papierosa z ust .. 
- Chris . !  -  krzyknęłam i się na niego rzuciłam . 
- Jezu may jak ty się zmieniłaś .  -  spojrzał na mnie i przejechał dłonią po moich prostych blond włosach .  
- Taa ta ... Zawsze tak mówisz  . - zaśmiałam się  a zarazem w niego wtuliłam  .  Teraz zapachniało mi   moim starym życiem ... Dawną Mną która nie miała styczności z tym świństwem ... 
- To co tu robisz ?. -  skierowała swoje piwne oczy na moją drobną osobę  . 
- Mieszkam tu  .. -  uśmiechnęłam się i oderwałam od Chrisa .. 
- Wyprowadziłaś się z Londynu ?. -  westchnął głośno po czym spojrzał na Justina Selenę i  Kevin 
 ( Bruneta z którym spałą Sel )
- Zapomniałam -  zmarszczyłam nosek a  Chris zaśmiał się .
- To jest Selena moja współlokatorka  -  przedstawiłam wszystkich chrisowi ... 

Wraz z moim starym przyjacielem ruszyliśmy w stronę centrum . Chris zatapiał się w rozmowie z Seleną a ja szłam w objęciach Jstina .. Nie wiem nawet czemu mnie tak do niego ciągnie  ... 



__________


Och nie ma to jak pisać w pośpiechu  ; p . III część dodam jeszcze  dzisiaj . 
Heh :D . Mam nadzieję iż się podoba : * 
 

Nowy Bohater opowiadania . 

To je  Kevin

3 komentarze:

  1. Hej :)
    Chciałam Cię serdecznie zaprosić na bloga http://third-timee.blogspot.com/. Piszę amatorsko, ale się staram.
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wyraziła swoją opinię w komentarzu na blogu :>.
    Pozdrawiam i całuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww fajne :D Podoba mi się. Ciekawa jestem jak to będzie dalej :D

    PS wspominałaś u mnie, że mogę się u Ciebie odezwać jeśli chciałabym zwiastun. Mogłabyś zrobić? :) Z chęcią go opublikuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :3
      Pewnie że mogę . Jutro wezmę się do pracy gdyż dzisiaj mi net muli :/ .
      A tak wg to nie mogę doczekać się co będzie dalej na twoim blogu ... Dodaj szybko następny noo :C

      Usuń

Obserwatorzy