niedziela, 21 lipca 2013

4 - Nienawidzę cię za to że tak cholernie cię kocham ...

Piosenka


May

Ujrzałam jego wielkie brązowe oczy które wlepiał w moje usta ..
- Ja .. Ja tak cholernie przepraszam ..  - wyszeptał przejeżdżając opuszkiem palca po mojej twarzy .
- Nie dotykaj mnie ... - syknęła spychając jego dłoń  po czym dodałam .
- Jesteś zwykłym frajerem rozumiesz . nienawidzę cię .. jesteś nikim  - wykrzyczałam zalewając się łzami .
- May .. - wyszeptał  . W jego oczach mogłam dostrzec smutek i żal .. Nadawałby się na aktora ...
- Zamknij się  i daj mi dokończyć . - krzyknęłam  a on  zamilkł .
- jesteś nikim .. Dla mnie jesteś skończony i żałuję tego wszystkiego .. Tego że dałam dotknąć ci moje ciało ... Tego wszystkiego ... Myślałam że jesteś inny .. Że  nie jesteś jak ci pieprzeni idioci którzy biją dziewczyny ale się pomyliłam .. - krzyknęłam płacząc . .

Justin 

- Zamknij się  i daj mi dokończyć . - krzyknęła  a ja zamilkłem
- Jesteś nikim .. Dla mnie jesteś skończony i żałuję tego wszystkiego .. Tego że dałam dotknąć ci moje ciało ... Tego wszystkiego ... Myślałam że jesteś inny .. Że  nie jesteś jak ci pieprzeni  idioci którzy biją dziewczyny ale się pomyliłam .. - krzyknęła płacząc
Tak .. Ma rację jestem najgorszy . Nie zasługuję na nic ... Jest mi tak cholernie źle z tym co jej zrobiłem .. Z tym że skrzywdziłem dziewczynę która przez kilka dni stałą się dla mnie kimś WAŻNYM ... Chciałbym cofnąć czas ale nie mogę . Nie mogę nic zrobić .. Już przez resztę życia będzie uważała mnie za najgorszego dupka na całym pierdolonym  świecie ...  Po raz kolejny dałem ponieść się emocjom  i kolejny raz skrzywdziłem niewinną osobę . boże Bieber opanuj się . jesteś pierdolonym kretynem tracisz teraz to co chciałeś od  samego początku posiadać .. Chciałeś ją mieć dla siebie .. A teraz ?. Boi się mnie .. Boi się że ponownie zrobię jej krzywdę ...   Zraniłem ją tak bardzo ją zraniłem ..
W pewnym momencie tak po prostu ją przytuliłem na co ona zacisnęła swoje drobne dłonie w małe piąstki i z całych sił uderzała w moją klatkę piersiową lecz ja nadal wytrwale trzymałem jej drobne ciało w objęciach ..
- Nienawidzę cię Bieber .. - wyszeptała
Nie odpowiedziałem nic tylko złączyłem nasze usta w namiętny pocałunek ... Chwilę się wahała lecz już po chwili oddała się  przyjemność . Jej usta są takie .. Takie inne .. Nie całuje jak większość dziewczyn ona zachowuje dystans ...  Przejechałem językiem po jej dolnej wardze a ona rozchyliła usta . Wsunąłem język w jej usta . Nasz języki  walczyły jak ogień i woda ...  Po chwili zabrakło nam powietrza więc oderwaliśmy się od siebie .
- Nienawidzę cię za to że tak cholernie cię kocham - wysapałem a mój oddech powracał do normalności .. Lecz już po chwili ponownie czułem jej słodkie wargi na swoich .
Zatracaliśmy się w pocałunki .. Potrzebowałem powietrza lecz nie dawałem za wygraną . Całowałem najlepiej jak umiałem ..A jej nogi uginały się pod wpływem pożądania ..
Boże co ta dziewczyna zemną robi ?.

Taki piękny moment mogła zniszczyć tylko ona .. Selena .. Zabiję ją .. 

- Boże May - krzyknęła gdy ujrzała jej twarz na której widniały dwa sine  ślady .. Barwo Bieber jesteś wspaniałym chłopakiem . Ironia . 
Złapała ją za rękę i odciągnęłą ode mnie . 
- On ci to zrobił ?. - wskazała palcem na moje ciało po czym posłała mi złowrogie spojrzenie . Suka . 
May nic nie powiedziała tylko wybiegła z pokoju . Już po chwili mogłem poczuć jak mówj policzek błaga o lód gdyż dostałęm w twarz od panny Gomez . 
Wybiegła z May'ą  i krzyknęła moje imię .. Wybiegłem z pokoju i ujrzałem jak may leży na podłodze .. Spadła ze schodów ..




__________________

Co będzie  z May ?
Co jest między Nią a Justinem ?...


A więc to tyle . nie miałam już weny . Sorki :D 
Za wszelkie błędy również przepraszam i mam nadzieję iż się podoba ^___^

2 komentarze:

  1. Super , czekam na nn :)
    Ciekawe co będzie dalej :D

    Zapraszam do mnie : http://beyourself6969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy